Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szylwiasz | użytkownik

imię i nazwiskoSylwia Skupiewska adresEuropa zarejestrowany22.06.2007 @11:55:55 ostatnio na stronie01.03.2015 @17:13:40

"...bo ja jestem kobieta pracująca – żadnej pracy się nie boję"

"Jestem tylko pyłem
W milionowym mieście
Mam powszednią pospolitą twarz
Jestem tłem i przeraża mnie powietrze"

cierpię za miliony
od 10 do 13.20
o 11.10 uwiera mnie pęcherz
wychodzę
rozpinam rozporek
zapinam rozporek
Wracam, chrząkam





Chciałabym (zostać):


Roznosicielką mleka
Specjalistką od uszczelniania okien taśmą metalową
Inkasentką z gazowni-elektrowni
Ajentką PZU
Sprzedawczynią cielęciny
Oferuję "domokrążne szycie spodni z materiałów powierzonych"
Sprzątaczką w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego
Listonoszką i kontrolerką biletów
Ekspertem samochodowym PZMotu, robić też prace zlecone
dla spółdzielni "Dzianina"
Wymieniać uszczelki
Kominiarzem
Sąsiadką z piętra
Pomocą domową z ogłoszenia
Jednoosobową "trójką szkolną"
Sprzedawcą-rzeczoznawcą w Desie
Inspektorem do walki z radio- i telepajęczarstwem
Stewardessą
Ochotniczką w Ochotniczym Komitecie Opieki nad
Żonami Rezerwistów
Operatorem koparki
Naganiaczem na polowaniu
Ogrodnikiem w parku szpitalnym



Codziennie powtarzam:

Jakie życie, taka śmierć...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeszylwiasz4 Gadu-Gadu4370428
digarty62 komentarze1427 posty na forum3

komputer / sprzęt
lustrzanka, ołówki, mój głupi łeb

komentarze
~perqn    03.03.2008 @16:15:54
napisane:P
_______
po jednaste: nie dziekuj
~rooki    02.03.2008 @19:51:37
ehhh tu i tam, nie mialem dostepu do sieci, i chyba troche zaniedbalem DA:D
~korzen08    02.03.2008 @10:22:35
dzięki, postaram sie na to zwrócić uwagę robiąc następne
~patyk    01.03.2008 @18:56:00
canon you can
~szylwiasz    01.03.2008 @12:14:04
_______

~raincloud    01.03.2008 @07:45:35
wiesz co ja Tobie odpowiem I hate you
porozmawiamy
~GodnyTrampek    29.02.2008 @21:09:37


a wiesz. a moze to jest tak ze "sen" to jest nasze prawdziwe zycie a to terazniejsze to tylko sen, glupi sen, w ktorym sie meczymy. tak wiec teraz mi sie to sni.i jak bedziesz to czytac tez bedziesz snic. ale to prawdziwe zycie(to w snie) jest pienke pelne kolorow i szczescia, milosci i dobrej pogody. hm?
~burkinafazo    28.02.2008 @15:46:02
szczere dzięki
~szylwiasz    26.02.2008 @18:33:01
i ja pokocham Jego całego. Shit happens!
_______

~szylwiasz    26.02.2008 @18:32:37
Potrzebuję czasu, weny i Kogoś kto mnie pokocha...
może ruszę swoją twórczość?
_______

~CzarnoCzerwony    22.02.2008 @19:42:19
nie ma za co
_______
Ty jesteś jednym a ja drugim końcem, daleko nam do siebie strasznie!!
~CYNKA3859    18.02.2008 @11:48:56
Masz rację. Trzeba COŚ wybrać. Życie zmusza nas do wyborów. Jeśli zaś lubisz to, co robisz, to robisz to najlepiej jak potrafisz.
Znaczy to, że dokonałaś właściwego wyboru. Pozdrawiam Cię ciepło.
_______
Shit happens. So... be careful.
~GodnyTrampek    17.02.2008 @21:04:23
czemu czemu nie dokonca?
~CYNKA3859    17.02.2008 @18:30:34
A dlaczegóż to ? (chodzi mi o te nici)
_______
Shit happens. So... be careful.
~GodnyTrampek    17.02.2008 @18:10:34
ten tu na dole "masową serię" kurcze kilka zdjeć(ok 8 zdjęć.)i sie rzuca w ogóle narzeka człowiek(kuzyn dokładniej)^^

dzięki za komentarz ;]
~CzarnoCzerwony    17.02.2008 @16:53:19
no ja bym też dopisał lecz ograniczenie ( więcej nie można )
a u kolegi to paskudne zdjęcie a rzucam sie bo sie jeszcze przyzwyczai
i zacznie same moje dawać. bo dzisaj zrobił mi masową serie . :/
dzieki za komentarz poobserwuje sobie panią jeśli można >??
_______
Ty jesteś jednym a ja drugim końcem, daleko nam do siebie strasznie!!
+Rodrigez    16.02.2008 @23:48:10
jasne, krytyka to dobra rzecz jeśli uprawiana z umiarem i taktownie. Nawet przez zupełnego laika gatunku. Dla artysty mogą liczyć się różne rzeczy. Najważniejsze jest chyba aby wyraził to, co chce wyrazić. Ale informacja zwrotna od widzów też jest czaem przydatna. A gdy krytykuje mistrz, to taka krytyka jest zazwyczaj bezcenna. A czasem też mistrzowie racji nie mają. Jak mawiał Einstein - wszytko jest względne
_______
Poszukuję modelek: jeśli jesteś zainteresowana sesją odezwij się [więcej info -> profil http://rodrigez.digart.pl/]
!unreal    16.02.2008 @18:53:03
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
-GOT    16.02.2008 @16:54:04
prawie wszystko to na zamówienie
z Allegro , jestem tam jako GOT_OO
~CYNKA3859    16.02.2008 @14:22:46
Ależ to miłe, Sylwio... Teraz ja nie wiem, co powiedzieć.
_______
Shit happens. So... be careful.
~CYNKA3859    16.02.2008 @14:05:59
_______
Shit happens. So... be careful.
~CYNKA3859    16.02.2008 @14:02:09
Dzięki. Bałam się wrzucić, bo jest taka jakaś...
_______
Shit happens. So... be careful.
!unreal    16.02.2008 @01:33:15
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~0luniaa    16.02.2008 @00:06:54
aha ,d haha to cześć ,d
~0luniaa    15.02.2008 @23:58:51
taki sam nick, ma pewna dziewczyna . okej miejsza
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt